Cvičení PILATES v solné jeskyni

Cvičení PILATES v solné jeskyni

Tato služba byla zrušena.

  • cvičení v malých skupinách max. 5 osob
  • zlepšení fyzické kondice
  • konec bolavým zadům
  • formovaní postavy

Info a objednávky na tel: 731 430 393

Cvičební systém Pilates je sestaven s cílem obnovit zdravé držení těla a vytvořit nové pohybové návyky, které umožní volný pohyb bez nadměrného svalového napětí. Cviky posilují „střed“ těla, který tvoří břišní svaly, vzpřimovače páteře, bránice a svaly pánevního dna. Stabilita „středu“ těla je základem pro harmonický a nenásilný pohyb končetin.

Všechny moderní cvičební systémy uznávají význam vzájemných vztahů mysli a duše. Tělesná cvičení, určená k rozvoji zdravého a výkonného těla, posilují současně také duševní a emocionální pohodu. Na druhé straně, účinné relaxační a meditační techniky pomáhají zmírnit nežádoucí tělesné následky emočního stresu a deprese. Josef H. Pilates vyvinul cvičební systém, který z tohoto vztahu mysli a těla vzchází a je na něm vybudován. Cílem jeho cvičení je využit mysl k lepšímu pochopení vlastního těla a rozvíjet jeho potencionál ve prospěch zdraví a celkové pohody. 

Na rozdíl od mnoha jiných metod tělesného cvičení je pro Pilates charakteristický důraz na přesnost provedení jednotlivých dílčích pohybů každého cviku a jejich plynulost. Pilates metoda je bezkonkurenčně vhodná, bezpečná a účinná pro udržování tělesné kondice v jakémkoliv věku. Mnoho lidí zkouší Pilates metodu, neboť trpí bolestmi zad v důsledku vadného držení těla. Pilates metoda klade důraz na posílení břišních svalů jako opory pro páteř, což je přesně to co pacienti s bolestí zad potřebují. 

Další důležitou složkou Pilates je dýchání. Pilates používá tzv. laterální dech. Je to typ dýchání, při kterém se aktivně využívá dolní části hrudního koše, kdy dochází k otvíraní hrudníku směrem do stran ve fázi nádechu a ve fázi výdechové se hrudník stahuje směrem ke středu těla, zmenšuje svůj obvod a zároveň díky aktivaci břišních svalů je stahován směrem dolů k pánvi. Důraz je kladen na hluboký dech, který se snaží využívat co možná největší plochu plic a zároveň aktivní pohyb bránice.  Ve spojení s léčivými vlastnostmi solné jeskyně prospěšné účinky cvičení Pilates se zdvojnásobí. Těšíme se na Vás!