Správné dýchání v solné jeskyni

Odborná instruktáž správného dýchání

v solné jeskyni

 

Bez dechu bychom nemohli žít, a přitom v dnešní době již málokdo správně dýchá.

Nesprávné dýchání může způsobit bolesti hlavy, rozmrzelost, únavu, bolesti zad a podobně.

 

Nádech umožňuje, aby se k červeným krvinkám v plicích dostal kyslík, výdechem zase odchází z těla kysličník uhličitý, který je produktem metabolismu a který tělo již k ničemu nepotřebuje.

 

Tím, že dýcháme nedostatečně a nesprávně, omezujeme množství kyslíku potřebného pro tělesné pochody.

Nádechem naše tělo dostává novou čistou energii a s výdechem odchází vše špatné co v nás je.

Dýchání podporuje činnost mízního toku, který má důležitou imunitní funkci v organismu, podporuje trávení, upevňuje psychickou pohodu a působí antistresově.

Díky správnému dýchání můžeme našemu zdravotnímu i psychickému stavu přinést mnoho dobrého.

Nejen při pobytu v solné jeskyni je správné dýchání velmi důležité. Díky správnému dýchání do organismu při pobytu v lázni vstřebáte větší množství minerálních prvků, což vede k intenzivnější očistě a léčbě.

 

Připravili jsme pro Vás pár užitečných rad a tipů jak na to.

 

 

Dechové cvičení pro rozšíření kapacity plic a uvolnění mezižeberních svalů

 

Pohodlně se usadíme, uvolníme celé tělo, narovnáme páteř, zavřeme oči a můžeme začít.

Nadechujeme na tři doby.

Nadechneme se do břicha,  jakoby se nám v bříšku nafukoval balon, poté dech směřujeme pod žebra a dále ho vedeme pod klíční kost. Zde dech na dvě doby zadržíme a postupujeme výdechem opačným směrem, tzn. vydechujeme vzduch z pod klíční kosti do žeber a dále do břicha.

Jako podporu si můžeme dát pravou ruku na břicho, levou na žebra. S nádechem cítíme, jak se nám zvedají břišní svaly, žebra a hruď až po krční jamku.

S výdechem pozorujeme, jak postupně hruď, žebra i břicho klesají. Tento proces je velice jednoduchý, přirozený a po chvilce správného dechu se můžeme cítit osvěženě a mnohem lehčeji.

Někdy je nutné chvíli správné dýchání nacvičovat, než se nám správný postup zautomatizuje.

 

 

Dechové cvičení pro odbouraní napětí a stresu

 

Nadechujeme se jako v předchozím cvičení do břicha, žeber, hrudi a do jamky mezi klíčními kostmi na 4 doby. Zadržíme dech na 2 doby a na 8 dob vydechujeme.

Postupně přidáváme doby, tzn. nádech na 5, výdech na deset a dále.

Po velmi krátké době se dostaví uvolnění a pocit klidu.

 

 Inhalační Solná jeskyně | Solná jeskyně pro děti | Solná mlha | Šungitová komnata | Relaxační křeslo | EEG biofeedback | Fotoepilace | Fotoomlazení | EEG vyšetření | Feng Shui | Homeopatie | Bachova květová terapie | Meditace v solné jeskyni | Masáže | Cvičení pro těhotné | Solná mlha | Archetypální tatot | Tarotová škola | Rozbor osobnosti – numerologie | Rodinné konstelace | Ametystové geody a dekorační Achát | Vitaminové doplňky stravy

 

© AWA Relaxační centrum Brno, fotoepilace, masáže, solná jeskyně, TianDe, meditace, EEG biofeedback